Op weg naar Italië

Nederland, Waarder

Een weekje na het uitvliegen van de pimpelmezen uit het nestkastje op een van onze terrassen, zijn ook wij weer uitgevlogen. Wij gaan richting Italië deze keer.
Paul heeft in de afgelopen dagen iets gevonden om de sensor van de sony schoon te maken. Hopelijk zijn de vlekjes op de foto’s nu verleden tijd. Vorige week vond hij op marktplaats ook nog een 70-300 mm lens. Afgelopen zaterdag haalde hij die op. We zouden nu dus nog meer in moeten kunnen zoomen dan met de oude 200 mm lens.
Vanmorgen iets na tienen zeiden we de buren gedag, zetten de laatste dingen in de camper en vertrokken. Het was al zonnig en in de loop van de dag werd het nog warmer.
Rijdend door het Groene Hart proberen of we ook rijdend uit het raam scherp konden stellen met de nieuwe lens.
Na 333 kilometer stonden we op een CP bij Nümbrecht. Twee afgebakende plaatsen op een parkeerterrein met elektrapalen en plek om zwart en grijs water te lozen en schoon water in te nemen. Morgenochtend kunnen we dus met een lege wc vertrekken.
Achter een dijkje een container, waar regelmatig mensen met mondkapjes heen lopen en dan weer vertrekken. Een coronatestlocatie blijkt later, maar vanmiddag gesloten.

Hoi Arendien en Paul, Goede reis, veel plezier en wij kijken weer uit naar jullie verhalen. Hartelijke groeten, Joanne en Hans

Joanne 2022-05-20 16:47:51

spannend dat ik weer mee mag!! Hele goede reis

Petra Hoogeveen 2022-05-23 17:45:21

Heel veel plezier, ik lees weer graag mee.

Lia 2022-05-23 19:10:35

Allereerst wens ik jullie weer een hele mooie reis met leuke ontmoetingen en interessante bezienswaardigheden. Ik ga op afstand weer mee genieten.