Weer thuis

Nederland, Oegstgeest

Vanmiddag waren we weer thuis.
In totaal 9000 kilometer afgelegd in 12 weken (en één dag).
Sommige buren waren verbaasd dat de 3 maanden al voorbij waren, anderen verwelkomden ons hartelijk.
Niet alle planten, die we voor we vertrokken op het balkon hadden gezet, hebben de warmte en vooral de droogte overleefd. We zullen zien welke er nog weer wat opknappen en ik mag wat nieuwe kopen.
Morgen de camper uitladen, schoonmaken, wassen draaien en boodschappen doen.
Dan maar eens de agenda’s doorlopen wat er voor leuke dingen in het verschiet liggen. Paul heeft zijn eerste vaartje al weer toegewezen gekregen.

Hallo Arendien en Paul, Dankjulliewel voor de mooie reisverslagen. Een hele tour. Fijne zomer toegewenst. Het gaat jullie goed. Groetjes, Maureen

Maureen Philippus 2017-07-06 08:13:13

Ja, welkom thuis! was leuk om mee te reizen, en nu een mooie zomer hier, groetjes, Ineke

ineke breuers 2017-07-06 09:19:00

Leuk die reisverslagen, bedankt daarvoor groetjes van els.

Eks van schaik 2017-07-06 09:31:47

Welkom thuis en koester de mooie herinneringen. Liefs en tot ziens!

Godfried Beumers 2017-07-06 10:59:21

Paul en Arendien, Dank voor jullie leuke en interessante reisverslagen. Ik heb deze graag gelezen. Nu weer veilig thuis en gnieten van deze mooie omgeving.

Ton 2017-07-06 19:54:58

Welkom thuis arendien. Spreek je snel. Groetjes

Irma 2017-07-07 09:10:27

Het is toch weer een bijzondere reis geweest. Nu lekker nagenieten!

Magda 2017-07-07 12:05:26

Dank jullie voor alles wat je wilde delen met ons!! Prachtig!!! Ik heb kunnen meegenieten!!