Toch nog voor de kerst “en route”

Nederland, Rotterdam

Woensdag hoorden we dat ze nog bezig waren met de camper. Het was ook niet duidelijk of hij donderdag klaar zou zijn. Om te kijken of ze er echt wel mee bezig waren, reden we aan het eind van de middag naar Gouda. De camper stond op de brug: een nieuwe uitlaat zat eronder en ook de schokbrekers achter waren vervangen. Voor lagen de wielen eraf. Pak van ons hart.
Donderdagmiddag om half vijf kwam het telefoontje dat ie klaar was. Wij waren iets over half zes daar en de camper stond buiten klaar. Tegen half zeven waren we weer thuis.
De rekening zou worden gemaild, maar dat zal wel na de kerst worden.
’s Avonds een hoop spullen naar de camper gebracht en vrijdagochtend om elf uur reden we Oegstgeest uit.
Onderweg, net als in Nederland, een hoop wind en regelmatig buien. Tegen half vijf zijn we in Rocroi. Twee jaar geleden stonden we op dezelfde camperplek. Toen lag er sneeuw en stond de CP bijna vol. Nu regende het en waren we de eersten. Later kwamen er nog 3 andere bij.

Mooie en veilige reis gewenst