Op naar de jaarwisseling

Spanje, Gandia

In eerste instantie dachten we gisteren door te gaan richting Algeciras. We zouden daar dan oudejaarsdag aankomen en misschien nieuwjaarsdag oversteken naar Marokko. Als we een ticket zouden kunnen kopen. Want de openings-en sluitingstijden van bedrijven zijn niet helemaal duidelijk op deze dagen.
Van de omgeving hier hebben we weinig gezien. We waren vooral bezig met dat raam. We besloten dan ook nog even te blijven.
Gisteren bekeken we het historische centrum van Gandia. Een leuke stad, met zelfs een ijsbaan op een van de pleinen. Paul als (niet gecertificeerd) ervaren ijsmaker beoordeelt de ijsvloer als te zacht en te dik (kost heel veel energie).
In Leiden mag niemand klagen over de toegangsprijs. Hier betaal je €7,-- voor een uurtje schaatsen.
Vanmorgen wat lekkere hapjes gekocht voor vanavond en straks gaan we lekker nog even in de zon zitten lezen.

Voor straks: iedereen een goede (en veilige) jaarwisseling en een gezond en gelukkig 2019.

Jullie zijn echt handig! met dat raam. Lekker hoor, met oud jaar in de zon buiten zitten! Wij vieren Silvester in ons huisje in Eichenbach (https://www.dropbox.com/s/x27khod6oz1va8r/Haus%20Bl%C3%A4ke%20Fritz%20-%20Silvester%202018-9.jpg?dl=0). Houtkachel aan, Maaike bakt appelflappen en mijn stief-schoonmoeder Jettie houdt ons gezelschap. Heel knus; zo komen we het nieuwe jaar veilig binnen. Jullie ook een fijne jaarwisseling toegewenst.

Leendert Jonker 2018-12-31 15:12:06

Wat zijn jullie toch handig! Jullie kunnen nu in ieder geval verder. We wensen jullie een goed begin van het nieuwe jaar en hopen dat jullie nu snel kunnen oversteken. Guus en Oyke

Oyke en Guus 2018-12-31 15:27:37

Ook voor jullie een prettige en goede jaarwisseling toegewenst! Wat een gedoe met het kapotte raam. Inderdaad wel mooi dat jullie beiden handig zijn. Is het raam goed en veilig genoeg voor de reis door Marokko? Geniet van het mooie weer.

Klaas en Josée 2018-12-31 16:01:09

Een mooie oudejaarsavond in Spanje en een spannende reis in het nieuwe jaar, tot ziens in 2019, Eric en Marianne

marianne 2018-12-31 16:19:54

Hoihoi ik wens jullie alle goeds toe voor 2019!!!! En geniet van alles wat op jullie pad komt!!

Gerard [club] 2019-01-01 13:08:53

Nieuwjaarsgroet uit Zuidlimburg voor mensen met improvisatie talent. Dat laatste wisten wij allang!

Bouwe en Janny 2019-01-01 16:29:10

Tja, dat kan dus ook gebeuren van dat raam. Maar zie hoe creatief een mens wordt. Ik wil jullie ook een heel fijn 2019 toewensen met bovenal een goede gezondheid!