Tata

Marokko, Tata

Vanmorgen weer een avontuur van een heel andere orde dan de andere dagen. Gisteravond kwam per mail het definitieve koopcontract binnen. Wij moesten dat printen, iedere pagina van een paraaf voorzien, ondertekenen en dan gescand retourneren. We moeten dus een plek vinden waar we kunnen printen en scannen. Gisteravond hadden we 2 internetcafés (of iets wat daar van buitenaf op leek) gezien. Vanmorgen waren ze allebei dicht. We stappen dus binnen bij een winkel waar een kopieerapparaat staat. Nee, hier kan je alleen kopiëren, probeer het eens hier tegenover / bij de librairie op het plein / hier om de hoek. De laatste was een rommelhokje, waar een computer stond, een fax en zowaar een printer, die nadat ik het stickje had laten zien, kon worden aangesloten. Het was zelfs een kleurenprinter en pagina na pagina rolde er voorzichtig uit. Scannen kon niet in deze zaak. Wij dus eerst maar eens naar een terrasje om beiden 7 x een paraaf en een handtekening te zetten. Daarna eerst wat boodschappen en dan komen we een winkel tegen, waar een aantal jongeren voor staan met een stapel kopietjes in hun handen. In de winkel staan een paar grote kopieerapparaten. Als we vragen of ze ook kunnen scannen, wordt er ruimte gemaakt, dat we kunnen binnenkomen. Achter de winkel zit een jonge vrouw op een computer te werken. Zij heeft een scanner staan en daar wordt ons document pagina voor pagina opgelegd, gescand en gekopieerd naar een mapje op haar bureaublad, dat ze 123 heeft genoemd. Uiteindelijk alles gekopieerd naar onze stick. Pak van ons hart! Nu nog alles mailen naar de makelaar en dan wachten op haar bevestiging dat ze het heeft ontvangen. Gelukkig hebben we op de camping weer een internetverbinding.

Gefeliciteerd met de verkoop.

Ria Schipper 2016-04-22 00:08:17

letterlijk en figuurlijk "afstand" van je huis doen. Fijn dat het gelukt is

Pauly 2016-04-22 07:33:40

Verbazen doet het mij niet dat het huis verkocht is maar toch fijn voor jullie en we over digitale middelen beschikken! Wat moeten jullie je wel relaxt voelen in die ruige rustige natuur. Heerlijk, ik zou zo willen ruilen. Geniet ze!!

Magda 2016-04-22 09:18:30

gefeliciteerd met de verkoop van jullie huis. op naar iets nieuws!

petra hoogeveen 2016-04-22 14:00:57

Zo kan het dus.geweldig dat je het lef hebt gewoon maar tegaan en zien .ik bedoelhier zeker ook de juiste m8 doet voor verkoop huis .een haard moet gauw te vinden zijn en anders niet getreurd want ook al moet je onderen wat aan je woonmobiel reviseren ..het is een aardigeg onderkomen toch? Prachtige bergen !