Weer thuis

Nederland, Oegstgeest

Vanmorgen in de mist weggereden uit Doornik. Gelukkig ging later de zon schijnen. Werd het ook meteen in de caravan behaaglijker (bij de pauzes).
Aan het begin van de middag waren we thuis. Zo’n 7000 km meer op de teller dan bij vertrek. De noodzakelijke dingen haalden we meteen naar binnen. De rest komt morgen. En de rest is veel deze keer. We hebben besloten de caravan te verkopen, omdat we reizen met de camper toch leuker vinden. Alles moet er dus uit. Normaal lieten we heel veel staan: keukeninventaris, stoelen, tafel, linnengoed, spelletjes enz. Voorlopig zetten we het maar in kratten in de berging om daarna uit te zoeken wat er naar de camper gaat, wat ergens anders heen en wat in de vuilnis mag.
We gingen deze keer met de caravan, omdat we dachten meer leefruimte te hebben, vooral met de voortent eraan. De voortent hebben we echter geen enkele keer opgezet. Vaak omdat er geen ruimte voor was, maar ook omdat het ’s avonds snel koud werd. Bovendien creëer je met een voortent een schaduwplek en ook die hadden we niet nodig. In de schaduw was het snel killig, vooral als er wat wind stond. De stoelen verhuisden dus met de zon mee.
Ook dachten we vanaf een camping met de auto de omgeving te verkennen. Dat deden we zelden. Meestal pakten we de fiets.
We hebben dus nog wat werk te doen de komende dagen.

Welkom thuis

Irma 2018-03-05 21:10:06

Welkom thuis!

Godfried Beumers 2018-03-05 21:12:51

Welkom thuis! ! Bedankt voor jullie reverslagen!!!i

Gerard club 2018-03-05 21:16:43

Ik bedoelde reisversagen!!!

Gerard club 2018-03-05 21:18:28

Welkom thuis. wat een beleving om deze reis mee te mogen maken.

petra hoogeveen 2018-03-05 21:21:58

7000 km afgelegd en vele ervaringen rijkere. Nu maar na het verkopen van de caravan beginnen met nagenieten.

Joke 2018-03-05 21:33:27

Goed dat jullie weer veilig thuis zijn. Gelijkertijd met ons. Dank voor jullie reisverslagen. Leuk om elkaar vér buiten onze landsgrenzen te hebben mogen ontmoeten! Succes met de caravan-verkoop en tot ziens.

Ton 2018-03-06 14:43:26

Welkom terug in Leidse dreven.