Arnage bij Le Mans

Frankrijk, Arnage

Vanmorgen bij het opstaan was het 6˚ in de camper. Buiten lag de rijp op het gras. Gauw de kachel aan en snel in de kleren.
Inderdaad ontbeten met verse croissants met onze eigen reine-claude jam.
Daarna gaan rijden. Op de N-wegen en de grotere D-wegen komen we af en toe campers tegen. Op de kleinere D-wegen zien we nauwelijks ander verkeer. Ook de dorpen lijken wel uitgestorven, behalve die ene, waar een vide grenier (rommelmarkt) was door het hele dorp. De hoofdstraat waar wij doorheen moesten, stond aan een kant vol met geparkeerde auto’s. In alle zijstraatjes zag je tafels met spullen erop. Elkaar passeren ging niet, dus er werd keurig op elkaar gewacht.
Vannacht staan we op een camperplaats in Arnage, net ten zuiden van Le Mans. Bij het parkeerterrein aan de “haven” zijn 2 prachtige camperplaatsen. We staan met de neus een paar meter van de rivier de Sarthe. Tussen onze plek en het water loopt alleen een wandelpad.
Net als gisteren was weer een zonnige dag. Onderweg zagen we ergens een thermometer 15˚ aangeven.

Jaloersmakende idyllische shots!

Joke 2016-03-14 19:35:44

Fijne vacantie ik ga jullie volgen xx