Weer op weg

Duitsland, Kaltenkirchen

Na de goede uitslag van gisteren vanmorgen opnieuw vertrokken richting Zweden. De wekker gezet om wat eerder te kunnen vertrekken en van plan om vandaag in elk geval Hamburg te halen. Via snelwegen dus de tegengestelde richting van 2 weken geleden.
Onze vaste uitzwaaiers maakten nu de foto.
Geen files in Nederland dus het eerste stuk ging vlot. Op de Duitse snelwegen was het drukker. Soms veel vrachtwagens op de rechterbaan en een aantal keren langzaam rijden vanwege wegwerkzaamheden.
We staan nu op een parkeerplaats bij een zwembad in Kaltenkirchen (zo’n 30 km voorbij Hamburg). De officiële wohnmobilstellplatz is afgesloten vanwege Corona. Op de parkeerplaats ernaast staan we nu met 7 campers. Naast de parkeerplaats is een treinstation, vanwaar we gratis wifi hebben.

Een hele goede reis.

Irma 2020-09-16 21:00:32

Hallo Arendien en Paul. Wat heerlijk dat jullie weer op pad zijn,leuke foto's,ik hoop dat het mooie weer nog een poosje blijft . Zweden wordt straks een " Indian summer,de bomen straks in prachtige herfsttinten,sprookjesachtig mooi,rendieren die in grote kudde's de weg oversteken en als je geluk hebt kom je af en toe een eland tegen.Zweden met z'n prachtige meren,jullie gaan er genieten. Goede reis en veel plezier. Ad en Ineke.

Ineke 2020-09-16 21:58:30

Ha Arendien en Paul, Fijn dat jullie weer op stap zijn. Mooi weer, dus dat is prettig rijden. Een hele fijne en weer mooie reis gewenst.