Logeren in de camper

Zweden, Östersund

Omdat we dit jaar niet bij Tindra’s verjaardag zijn, moest er ergens deze week taart worden gegeten. Tindra wilde ijstaart, maar dat verkopen ze niet hier. Ik vond een recept en voor we woensdag gingen zwemmen in het Storsjöbadet, het grote zwembad vlak bij de camping, bakten we de taartbodem. Met regenpakken aan vertrokken we naar de camping, waar we onze fietsen bij de camper stalden.
Na een aantal uren in de verschillende baden in het zwembad, waren we net voor Mante en Christian weer thuis. Het ijs op de bodem en alles laten bevriezen. Na het eten garneren met aardbeien en slagroom en dan taart eten.
Daarna gaat Tindra met ons mee terug naar de camping. Ze komt een nachtje logeren in de camper.
Na het voorlezen (een heel boek) valt ze snel in slaap en haalt door tot kwart over zeven de volgende ochtend. Als de DVD is afgelopen is het ondertussen droog en worden de speelplaatsjes en het springkussen op de camping verkend.
Aan het eind van de middag zijn we weer terug. We eten samen bij Samurai (Koreaans) en dan vertrekken wij naar de camping, terwijl Tindra haar tas moet pakken.
Vrijdagmiddag zetten wij haar op de bus naar haar vader.

De taart ziet er fantastisch uit!