Thuis

Duitsland, Hude

Na nog een overnachting in Hude (tussen Bremen en Oldenburg) zijn we vanmiddag thuisgekomen.
Iets eerder dan oorspronkelijk gepland, maar we merkten dat we moe waren. Heel veel indrukken moeten worden verwerkt. Daar komt nog bij dat het weer slechter werd, dus dan liever doorrijden naar huis. Dan hebben we weer een breed bed, een douche waarin je niet je ellebogen stoot als je je haar wast, een toilet waar je gewoon het wc-papier kan doorspoelen en vooral meer dan 12 vierkante meter leefruimte.
Totale afstand die we hebben gereden is 10500 km. Daarnaast hebben we ons nog meerdere kilometers per boot laten verplaatsen.

Welkom thuis lieve mensen! En nu in comfort nagenieten, dank voor jullie prachtige verhalen en foto's!

Maaike 2019-09-13 10:17:49

Goed dat jullie weer veilig thuis zijn. Ik heb meegenoten van jullie reisavonturen.

Ton 2019-09-13 15:49:40

welkom thuis.

maarten 2019-09-20 19:37:13

Geweldig dit avontuur. Fijn dat jullie gezond en wel thuis zijn gekomen. Inderdaad er valt veel te verwerken. Op afstand heb ik meegenoten.