Een verkoelend buitje

Duitsland, Ruppichteroth

Een uurtje eerder dan gisteren startten we de camper vanmorgen. Eerst in het dorp op zoek naar een bakker. Die vonden we snel, maar een parkeerplaats ging minder snel. Uiteindelijk ben ik bij een bushalte uitgestapt en pikte Paul me wat later aan de andere kant van de straat weer op.
Lieve kreeg kuren (aansluiting kabeltje op de monitor), dus we proberen nu Waze op een telefoon. Dat is wennen. We zien nog niet altijd welke weg precies wordt bedoeld.
Vanmorgen was het wat bewolkt, maar vanmiddag werd het nog warmer dan gisteren. Als je dan ook nog in een file staat, wordt het warm in de auto.
We staan nu op de CP bij het Freibad van Backnang. Er zijn 4 plaatsen, maar we staan er alleen.
Van alle kanten horen we vogels en krekels.
Vanavond tegen achten kwamen er wat onweersbuien over. Vol spanning bekeken we of het dakraam het zou houden onder de lawine van hagelstenen die omlaag kwam.
Het grasveldje voor onze plek bleef nog een tijd wit, toen de hagel over was gegaan in regen.

Dat was een flinke bui. Gelukkig geen schade zo te horen.