Vertraging

Nederland, Oegstgeest

We hadden gehoopt vandaag ergens onderweg in Frankrijk te zijn.
Op 27 november hebben we de camper naar de garage gebracht voor een APK en een beurt.
De dag erop kregen we een telefoontje dat de brandstofpomp zou moeten worden vervangen of gereviseerd. Het bedrijf dat dat kon doen had ruimte na 10 december.
We hebben toen eerst maar het camperbedrijf nog wat kleine dingen laten repareren / nakijken en op 1 december de camper teruggebracht naar de garage.
Afgelopen donderdag was de brandstofpomp gereviseerd, maar voor de rest was nog niets gedaan. Het was een “uitdaging” om alles vrijdag af te krijgen. Men ging er vanuit dat de camper de winterstalling in zou gaan en dacht dat januari afmaken ook prima zou zijn. Misverstand – wij hadden wel duidelijk aangegeven dat we dit weekend wilden vertrekken. De kratjes met kleding en boodschappen staan klaar om naar de camper te brengen.
Vrijdag kwam er een telefoontje dat ze het niet meer voor de kerst zouden redden. Later die middag een telefoontje dat een collega-bedrijf in Gouda ruimte had. Of wij toestemming gaven dat ze de camper daar maandag heen brengen. Dan zou hij woensdag klaar moeten zijn.
We hebben weinig andere keus, dus gaan akkoord. Ons vertrek is dus een aantal dagen opgeschoven.

Het spant er dus nog om of jullie voor de kerst kunnen vertrekken. We zullen duimen!

Leendert 2023-12-18 21:12:02

Moeizame start, maar jullie gáán, hoe dan ook!

Maaike 2023-12-18 22:17:08

Zei gister toevallig tegen Reinder dat ik nog geen berichtje van jullie had gezien en dat ik dacht dat jullie toch een dezer dagen zouden vertrekken. Vervelend om in wachtstand te staan. Zo is elke reis weer bijzonder. Goede reis weer.

Pauly 2023-12-19 06:12:34

Ha, heerlijk jullie gaan spoedig weer op reis. Ik geniet op afstand weer mee hoor. Ik hoop, dat jullie snel kunnen vertrekken.

Magda 2023-12-19 11:38:15

Ik wens jullie een voorspoedige reis toe. Wat leuk nu richting Marokko. Ik geniet mee van jullie reis. Ik wens jullie beiden goede Kerstdagen toe en een goed 2024. Groeten van Emily I

Emily 2023-12-19 11:55:53

Altijd vervelend, zo'n vertraging maar nog vervelender als onderweg iets kapot gaat. We duimen dat jullie nu binnenkort kunnen vertrekken dus alvast een goede reis gewenst.