Ticket in “huis”

Spanje, Dos Hermanas

Vanmorgen reden we naar Algeciras, of eigenlijk naar het grote winkelcentrum Palmones, een aantal kilometers er vandaan. Hier zit het ticketbureau van Carlos Gutierrez, waar wij en vele anderen hun tickets voor de ferry kopen.
Voor € 280,- kregen we een open retourticket. Morgen om 11.00 uur hopen we over te steken met Trasmediterránea. Om 10.00 uur moeten we dan aanwezig zijn in de haven.
Met de gebruikelijke fles wijn en cake (de eerste maken we wel iemand blij mee, de tweede lusten we zelf), verlaten we het kantoor en rijden naar de grote parking. Wat lekkere dingen gehaald bij de Lidl. Rauwe ham is bijvoorbeeld in Marokko niet te krijgen. Daarna kijken naar het komen en gaan van campers op het terrein. Vorige keren stond het vaak helemaal vol aan het eind van de dag. Nu valt het nog mee.
Het is hier wat warmer dan de afgelopen dagen. We konden zonder dikke trui buiten lopen. Hopen dat het aan de andere kant van de Straat van Gibraltar net zo is.
We zijn een paar dagen van de radar. Kunnen pas weer uploaden als we bij Maroc Telecom zijn geweest en die is gesloten tot dinsdag.

dan wens ik jullie nu alvast maar een fijn en gezond 2024 en een goede reis. Fijn dat ik weer mee mag.

Petra Hoogeveen 2023-12-29 20:15:11

Tot in het nieuwe jaar, goede overtocht!

Maaike 2023-12-29 20:32:53

Een goede overtocht en een goed, voorspoedig maar vooral gezond,Nieuw Jaar.🙏🥂

Ineke 2023-12-29 21:15:53

Als je dit leest, dan zijn jullie in Marokko. Is het nog voor de jaarwisseling? Dan wens ik jullie alvast gezondheid, voorspoedige reizen en veel genieten in 2024!

Magda 2023-12-30 15:59:15

Goede oversteek en uiteinde! Tot volgend jaar! Kus

Mante 2023-12-30 17:45:51

Goede vaart!

Pauly 2023-12-30 18:59:53

Hopelijk een fijne en goede jaarwisseling geweest tegen de tijd dat jullie dit weer kunnen lezen. En een goed begin in Marokko.