Beas de Granada

Spanje, Beas de Granada

Gisterochtend vertrokken uit de “ham and eggs”-geuren. We gaan het binnenland in, weer door de bergen. Soms de geur van bloeiende brem die naar binnen komt en naast de brem allerlei kleuren in de bermen. Op de velden weer veel olijfbomen.
Staan op een camping bij Beas de Granada, met uitzicht op de besneeuwde toppen van de Sierra Nevada. We hadden ons goed en wel geïnstalleerd, toen de lucht dreigend werd. Het ging regenen en de temperatuur zakte heel snel naar 11˚. De kachel dus maar weer even aan gehad.
Vandaag scheen weer de zon. We maakten een mooie wandeling door een kloof en over de bergen in de omgeving. Overal de geur van kruiden: tijm, citroentijm, rozemarijn, salie.

Wat maak jullie een mooie reis jaloers Haha geniet ervan xx

Anneke 2016-05-30 08:06:05

Dag Arendien en Paul, Nou, dat was/is genieten. Als je een natuurmens bent en je doet dit, dan wordt je flink beloond met prachtige natuur overal. Het is alsof ik mij er een goed idee van kan vormen, alleen de ware sensatie van lucht, sfeer en de mensen ontbreken. Daarvoor moet ik er geweest zijn. Maar ik waan mij er toch wel een beetje in. :-) Hartelijk dank voor deze fijne uiteenzetting/verslag van wat jullie ervaren (hebben). Goede reis terug. Groetjes, Maureen

Maureen Philippus 2016-05-30 13:21:09

fantastisch wat jullie hebben meegemaakt, en fijn dat ik dat ook kon volgen, bedankt voor jullie uitleg en nog verder een fijne rondreis.