Mirhleft

Marokko, Mirhleft

Gisteren via de kustweg van Tiznit naar Mirhleft gereden. Staan op de camperplaats naast de marabout (grafmonument) van Sidi Mohammed of Abdalah. Voor ons is een klein strand, waar regelmatig mensen even naar de zee komen kijken en selfies nemen voor een grote rots waar de golven doorheen slaan.
Minder leuk is dat al die mensen ook een paar bedelaars (oude vrouwen) aantrekken die zo gauw een auto stopt erbij staan en vragen om een dirham. Als er geen nieuwe mensen lopen, zitten ze op een kartonnetje in de schaduw achter de camper.
Aan het eind van de middag werd het bewolkt en kwam er een koude wind opzetten vanuit zee.
Vannacht/vanochtend viel er een buitje. Vanmorgen was het nog bewolkt en klom ik de rots (van de selfies) op. Paul haakte snel af. Hij heeft last van zijn rug.
De rest van de dag was het weer zonnig en hebben we lekker zitten lezen en naar de branding gekeken.

Mooie foto's hoor! Wij gaan Maandag voor 5 dgn naar Rockanje dat is weer eens wat anders als de Veluwe waar we 4x per jaar komen! Jullie nog heel veel plezier! Gr van Gerard.