Kappers

Portugal, São Brás de Alportel

Gisterochtend verplaatsten we de camper naar een plek waar we ’s middags wat langer zon hebben. Daarna ging Paul naar de stad om brood te halen. Uiteraard kijkt hij dan ook even daar rond en pakt een terrasje. Ik was druk bezig met de sinaasappels. Tussendoor nog wel even in de zon de krant zitten lezen.
Vanmorgen reden we samen naar de stad. Terwijl we er rondliepen, zagen we een herenkapper. Hij had ruimte om Paul meteen te knippen. Een foto vond hij geen probleem. Hij deed nog even zijn kraagje goed.
Iets verderop een dameskapper. Ik liet me dus ook maar onder handen nemen. Werd bij Paul alleen het haar natgemaakt, dat van mij werd 2 keer gewassen.
Op het altaar van de kerk een beeld dat we ook al zagen op een tegeltableau in een van de straten.
Op de terugweg opeens een lekkere geur. Langs de weg bloeien struiken met witte bloemen. Erin heel veel hommels.
Vanmiddag lekker in de zin zitten lezen. Paul maakt nog een selfie van ons tweeën met geknipte coupes. Morgen gaan we verder.

Knappe koppen!

Hans en Annemarieke 2022-02-21 23:55:03

Jullie staan er weer "geknipt" op!