Kerstvoorbereidingen

Spanje, Comunidad Valenciana

Eergisteren verder naar het zuiden gereden. We zijn nu in Ribera de Cabanes, zo’n 100 km ten noorden van Valencia, op een grote camping met een hoog Duits en grijs gehalte. We werden zelfs in het Duits verwelkomd, toen we aankwamen.
Vanaf onze plek lopen we binnen 50 meter op het strand.
We zijn van plan hier tot na de Kerst te blijven.
Gisteren op de fiets naar een dorpje een paar kilometer verder naar het zuiden, waar markt was.
Vandaag de kerstboom opgetuigd, de kerststal neergezet en net als gistermiddag lekker in de zon gezeten. Aan het eind van de middag kwam de Kerstman (+ vrouw) langsrijden om alle campinggasten een tas te geven. Morgen maar eens op stap voor de kerstboodschappen en als we nog puf hebben het (overdekte verwarmde) zwembad proberen.

Fijn verhaal. heerlijke kerst gewenst.

petra hoogeveen 2017-12-22 23:17:03

Heerlijk weer in Spanje he vandaag 23/12 is het 16 graden en een matig zonnetje in Valencia waar ik momenteel verblijf. Gekeken op de Metcado of ik jullie soms zag. Maar lees nu dat jullie boven Valencia zitten.