Direct aan zee

Albanië, Sarandë

Gistermorgen om half acht werden er 2 grote Italiaanse campers naar de plekken voor ons gedirigeerd. Wij stonden toen weer helemaal ingebouwd en zijn vertrokken.
Bij het begin van het dorp kan je staan op een strook boven op de rotsen. Het terrein hoort bij een restaurant/disco, waar ook de stroom vandaan komt en we het toilet en de douche kunnen gebruiken. (op zijn Albanees: 1 douche naast het urinoir bij het herentoilet. Gelukkig is er ook aan de rand van het strand een douche, die warm is als de zon schijnt.)
Er was een plek tussen een Pool en een Italiaan.
We kijken uit op Korfoe, waar we regelmatig onweersbuien boven zien hangen. Gisteren vielen er hier af en toe wat spetters, we konden wel de hele dag buiten zijn. In de zon was het smoorheet, dus met handdoeken aan de luifel creëerden we wat extra schaduw. Paul heeft voor het eerst deze reis gesnorkeld. De zee is heel helder.
Vandaag staat er een stevige wind en slaan de golven schuimend op de rotsen en spetteren bij ons tegen de ramen.
Een dag om blogs bij te werken en te lezen dus.

Lekker, zo maar uitzicht op zee en geen bergen en bossen...