Op weg

Duitsland, Haselünne

Vanmorgen rond half elf vertrokken we in de stromende regen. We werden wederom uitgezwaaid door buren uit de laagbouw.
We gaan op weg naar Zweden. Sinds 2 weken is dat land in het reisadvies van BuZA van oranje naar geel gegaan, met uitzondering van een gebied rond Göteborg.
We verwachten deze keer over een week of vijf weer thuis te zijn.
Bij knooppunt Hoevelaken stuitten we op een file, door een ongeluk wist de ANWB te melden.
Na de lunch die we ergens langs de A1 op de Veluwe nuttigden, werd het droog en af en toe scheen de zon.
Bij Haselünne (Duitsland) is een camperplaats aan een meertje langs het riviertje de Hase. Tegen drieën stonden er al een stuk of 10 campers, maar we konden er nog bij. Na een kop koffie/thee wandelden we het meertje rond (ca 25 minuten).

a, weer on the road, Paul en Arendien, veel plezier! Ik wens jullie een coronavrije en mooie trip, groetjes, Ineke

Ineke 2020-08-31 21:15:14

Ik sluit me bij Ineke aan! En fijn, die foto's weer, ik verheug me!

Maaike 2020-08-31 22:54:03

Ha Arendien en Paul, Zat juist te denken of jullie ergens zouden rond toeren en zie hier de nieuwe reis. Allereerst wil ik jullie weer een hele mooie reis toewensen. Ik ga op afstand mee genieten.