De eerste grens gepasseerd

Nederland, Zwolle

Vanmorgen iets voor tienen reden we weg. Een andere route dan eerdere keren: via Zwolle, Hoogeveen en dan bij Emmen de grens over naar Meppen. Daar bij de Lidl een voorraadje geleisuiker ingeslagen voor de jam, die ik in Zweden wil maken. Geleisuiker heb ik daar nooit gevonden. In Nederland is het wel te koop, maar 2x zo duur als in Duitsland.
Ook nog even de dieseltank volgooien voor €1,84 per liter en dan maar een CP zoeken.
Rond 15.15 uur zijn we in Herzlake aan de Hase. Er is nog voldoende plek. We draaien meteen de luifel uit en maken schaduw met een laken.
Als later de ijswagen langskomt, halen we een lekker bakje.
In de Hase bloemen: zwanebloem en pijlkruid. Een leuk watertje om te kanoën. Er is een kanosteiger en boothellinkje.

Leuk dat jullie weer op toer zijn. een mooie en veilige reis gewenst. Ik probeer het te volgen. Groetjes Bert

Bert 2022-08-15 22:08:51

Ik wens jullie een hele mooie reis toe. Leuk om de reisverslagen te lezen. Hartelijke groeten van Emily

Emily 2022-08-15 22:28:16

Jullie eerste dag zit er op,een fijne vacantie.

Ineke 2022-08-16 12:40:47

Daar gaan jullie weer. Inderdaad een goede (vul maar in) reis gewenst. Ik zal met veel plezier jullie avonturen weer volgen.