Thuisreis begonnen

Portugal, Bragança

De temperatuur in de camper was vanmorgen 5˚C, dus maar even de kachel aangezet.
Toen we ons zwart en grijs water loosden was het droog, maar toen we de stad uitreden, begon het alweer te spetteren.
We rijden Spanje in en zetten de klok een uur vooruit. De zon komt regelmatig door en dan wordt het achter glas lekker warm.
Onderweg een lege Spaanse gastank ingewisseld voor een volle, getankt (€1,349) en toen door richting Burgos. Net voor we daar waren ging het weer regenen. Af en toe zat er zelfs een sneeuwvlok tussen. Voorbij Burgos kwamen we een paar keer sneeuwschuivers tegen en lag er wat sneeuw in de berm.
We staan vannacht op een CP bij Briviesca, zo’n 40 km voorbij Burgos. Vlak naast ons de Arena voor het stierengevecht.
Paul liep naar een uitkijkpunt en kon er van bovenaf op kijken. In het dorp zag hij een kerkje, waar hij ook even binnenliep.

Het blijft winters... Maar wat een mooi land! Goeie thuisreis!

Maaike 2024-03-04 08:46:13

Ik heb beslist weer genoten van jullie reis. Dankjewel. Ik wens jullie een voorspoedige terugreis. Ik vertrek morgen naar Suriname en lees de rest wel na mijn vakantie.