Merzouga

Marokko, Merzouga

Tijdens ons ontbijt zagen we een paar groepen op kamelen (eigenlijk dromedarissen) vertrekken.
Wij gingen later lopend een stukje de duinen in. Op sommige stukken is het zand zo hard, dat je er niet inzakt, op andere plaatsen zak je tot je enkels erin weg. Waarschijnlijk gaan we onze kuiten wel voelen. Onze stappen veroorzaakten soms kleine zandlawines, heel bizar.
Vanmiddag aan het zwembad gelegen met een boek.
Tussendoor heeft Paul nog de hele airco uit elkaar gehaald. Op een aantal plaatsen zat er zoveel kalk, dat er geen water meer door kon.
Nu zit hij met koffie buiten naar de sterren te kijken en ik binnen dit stukje te tikken. Ik ga ook zo nog even sterren kijken.

Indrukwekkend!

Bert 2016-04-12 23:45:38

Prachtig

Irma 2016-04-13 08:36:05

geweldig zo'n reis. trouwens de flat is nog steeds te koop

petra hoogeveen 2016-04-13 11:42:29

Volg jullie trouw. Lijkt me prachtig die woestijn. Mooie sterrennachten denk ik! volgens Reinder zijn er kijkers geweest...hij kan zo bij de buurtwacht....

Pauly 2016-04-15 16:37:04

Kijkers ook, maar ook een bouwkundige keuring. Het huis is onder voorbehoud verkocht. Zie het stukje van de 14e.