Op huis aan

Oostenrijk, Kaprun

Bedankt voor jullie welthuis wensen.

Om 7 uur loopt de wekker, het is weer tijd om naar huis te gaan. langzaam komt de zon op boven de bergen, ons uitzicht zullen we niet snel vergeten.

Auto inladen, brood klaarmaken, eten en huppakee, nog even langs Zell am See. Martijn gaat zijn pas daar inleveren, hij krijgt er zijn routeplan voor terug, leuk te zien waar hij allemaal geboard heeft.

Om kwart voor 9 rijden we het dorp uit, 84 km het dal uit de grote weg weer op, op naar Nederland, na een fijne week in Kaprun. Was weer even gedoe waar we de sleutels moesten laten, had Mw. Nikoletta maar even vergeten te zeggen, dus de eigenaar maar weer gemaild. Denk dat ze toch maar een andere housekeeper moet inhuren ;-). Maar we mogen de sleutel gewoon in de brievenbus deponeren, handig.

Het is wel een stuk drukker dan op de heenweg, maar we schieten toch aardig op. Het is nu half 2 en twee stops verder hebben we al 400 km erop zitten. Nog 673 en 6,5 uur te rijden (zonder stops).

Na een paar kleine files, bestuurders wissels en de Mac voor het diner :-) staan we om bij half 10 voor de Tunnel flat, of eigenlijk, achter. Mijn zooi eruit en dan kunnen RenM ook lekker naar huis.
Valt dus alles mee, even met Vanja bellen en snel mijn "eigen" bedje in :-). Mijn hoofd zit met "rijwatten" wat een woord, maar een duf hoofd, ach jullie snappen het wel.
Ik laat de zooi de zooi, dat zie ik morgen dan wel weer.

Fijn dat jullie me weer gevolgd hebben, tot 9 april bij het kennismakingsweekend van de NKC voor de Balkan reis.

Bye bye, zwaai zwaai, lieve volgers, hoop dat jullie weer meegereisd hebben door mijn verhaaltjes :-).

Nu op zoek naar een nieuw huisje op wielen, mijn campertje gaat zeer waarschijnlijk naar een andere eigenaar.

ik heb niet gereageerd maar je wel weer gevolgd en zal dat blijven doen want het zijn prachtige reizen

thijs 2022-02-15 08:39:02

Het was een mooie wintersportweek! Wat lees ik nu, ga je een andere camper kopen? Leuk om er een keer meer van te horen. Lieve groet, Ron

Ron 2022-02-15 11:17:07

Leuk Thijs!

ivie74 2022-02-15 12:13:59

Ja Ron dat zou zo maar kunnen :-)

ivie74 2022-02-15 12:14:17

Heerlijk je reizen te volgen Groetjes Chris

Chris melis 2022-02-15 22:28:39

Ik hoop dat nog vele keren te doen Chris!