Dag 11

Cuba, Guardalavaca

Heerlijk geslapen, wel met oordoppen in, wat een lawaai hier, keiharde muziek van de party, gillende (dronken)mensen en taxi's. Foute afsluiting van een pracht vakantie.
Vroeg wakker, gewoonte na de afgelopen 10 dagen. Beetje dommelen en smssen met het thuisfront.
Straks kijken of het restaurantje van gisteren kan vinden voor het gezamenlijke ontbijt, daarna lekker een dagje strand, er zijn nog wat wolkjes, maar óók de zon :-)

Na het prima ontbijt, loop ik over de souvenirsmarkt naar het strand om wat mooie plaatjes te schieten, wat meer op het rustige deel van het strand weg van het resort, het is prachtig hier. We hebben besloten een dagje los van elkaar te doen, wel ff lekker na 10 dagen constant met de groep.

Ik breng mijn spullen terug naar mijn huisje en ga lekker terug voor een paar uurtjes zon. Heerlijk, af en tot even de zee in en liggen onder mijn eigen palmbladeren parasol, ook dit is vakantie. Helaas pakken de wolken samen en gaat het licht regenen.
Ik loop terug naar het resort waar ik Geraldine en Cora tegen kom. Zij hebben voor onze laatste ochtend het catamarantochtje geregeld, ook voor mij, lief! Gaan meteen maar even samen lunchen en een bakkie koffie doen, inmiddels alweer half 4, time flyes.

Ik ga naar mijn huisje lekker douchen, even snel terug, mijn zonnebril kwijt pff, zal niet zijn, elke vakantie ben ik er wel een kwijt, of sneuvelt er een, helaas niet gevonden, hij was maar van de Lidl, maar toch zonde, hij was wel mooi.

Even dutten, val in slaap en wordt k.. wakker, ga maar even zeggen dat ik vanavond niet mee ga eten. Vinden de dames niet leuk natuurlijk, maar wensen me het beste. Inmiddels wel weer lekker, had gewoon niet moeten slapen. Eet wat nootjes en een banaantje.

Mis V :(
De tijd van gaan is bijna gekomen, anderhalve dag nog maar, wat is het snel gegaan!