Dag 14

Zuid-Afrika, Drakensbergen

Een vrije dag vandaag, dus lekker relaxen, beetje vooruit op de lange busdag van morgen.

We slapen een beetje uit, ontbijten en gaan van de zon genieten.

Margreet heeft een pedicure afgesproken in de spa en ik blijf heerlijk in het zwembad, een kleurtje opdoen, behalve buiten lopen hebben we nog niet echt in de zon gezeten en bij op vakantie hoort toch ook een kleurtje.

Het is prachtig weer, stralend blauwe lucht, lekker temperatuurtje en een licht briesje.
Vanochtend vroeg waren de daken van de auto's wit, maar het wordt hier snel heerlijk warm.
Mooi plekje gevonden op een mooi ligbed zo komen we de dag wel door!
Rond half 4 is het zwembad bijna leeg en alle stoelen onbezet, een oudere dane wil precies op het luchtbed zitten waarop onze spullen liggen, ik haar alles weg, gaat ze aan de overkant zitten brrrrrrr.
We drinken nog een lekker biertje samen en gaan voldaan terug naar onze kamer, ook deze dag was genieten voor ons 😃.

Eten in weer een ander restaurant, gelukkig géén buffet eten meer, wij hebben onze buik ervan vol. Veel te veel voor ons en hier echt niét lekker.

Én dan ja, onze koffer moet weer gepakt worden.
Het was een schitterende reis, veel gezien, meegemaakt, indrukken opgedaan, nieuwe mensen lekker kennen, leuke en minder leuke.
Veel gelachen en genoten met Margreetje!

Yvonne nu genieten wat je mee gemaakt en gezien.maak er een mooie dag van samen met Margreet.wens je een goede vlucht .....Lenie...✈️ ✈️ ✈️