Steeds dichterbij huis

Frankrijk, Saint-Sauvant

Vandaag rijd ik weer een groot stuk tolweg, bip&go (tolbadge) schrijft het netjes 1x p/mnd af, dat valt het niet zo op ;-). Bij Le Mans ga ik de tolweg weer af en rijd verder over het echte Franse platteland, veel korenvelden, er wordt geoogst. Zonnebloemen nog in de knop hier. Kleine dorpjes, dat is toch het leukste rijden, al schiet het dan wat minder op, maar op deze manier afwisselen vind ik wel fijn, stuk opschieten en stuk genieten.

Evreux moet een leuk plaatsje zijn, waar ook te fietsen is in de omgeving, ik ga het beleven, zo niet zoek ik later in België een plekje voor een paar dagen. Ik wil ieg 4 juli thuis zijn.

Evreux is het niet geworden, het was een plek voor 6 campers ergens aan de zijkant van het centrum, tussen parkeerterreinen en kantoren. Er stond één camper, maar die vertrok, ik voelde me er niet fijn, dus even een boterham gegeten en een camping in de buurt gezocht. Het werd in Louviers, Camping Les Escales, 30 km verderop. Én wat kom ik onderweg tegen, tuurlijk :-) een Lidl, een sapje, chips en iets voor het ontbijt morgen, dat kwam goed uit.

Het dorpje door (ziet er gezellig uit), omhoog, 4 haarspeldbochten verder ben ik er. Een mooie groene camping, met grote, beschutte plekken. Een zeer vriendelijke gastheer, kreeg nog ACSI korting ook en hij wees me plek nummer 9, is een mooi plekje voor je, links, rechts en daar sta ik dan.
Het weer is niet je van het, kan niet lang buiten zitten (te fris) en tuurlijk, er is weer regen voorspeld.
Er is een restaurant én het is open, ik haal mezelf een heerlijke pizza met 3 soorten kaas, echt super. Zó groot dat ik er morgen ook nog mee kan doen. Het wordt langzaam drukker het is weekend en er staan hier ook veel huisjes. De kok heeft het er ook druk mee, het restaurant zit vol.

Inmiddels ben ik nog maar ruim 500 km van huis, zondag rijd ik weer verder, als het weer slecht is, zo door naar het APplein 54 :-).

Fijne avond!

ik heb je 16 dagen niet kunnen volgen Griekenland maar je hebt het weer geweldig gedaan alvast bedankt voor het meereizen