Behoorlijk stukje rijden

Italië, Troghi

(Vroege) goedemorgen volgers, jammer genoeg gaan we weer verder, het was heerlijk hier, een fijne camping, mooi weer en een fijn zwembad.

Vandaag verlaten we Toscane. Onderweg ga ik twee passen over (Passa della Futa en Passo della Raticose) 2 uitzichtpunten met mooie vergezichten én die waren echt schitterend, verder door prachtige cypressen lanen en leuke dorpjes met smalle weggetjes. Langs een markt waar ik echt maar net langs kan. Blij met mijn campertje, die past overal, gelukkig.
Ik ben iedereen zo'n beetje tegengekomen, koffie met Teun, Riet, Jan en Marga, lunchen met Hennie,Theo, Jan en Alie. Heel wat fotostops verder én een verkeerde afslag, of fout ingevoerd, kom ik in de buurt van Bologna. Onderweg boodschappen gedaan en de tank weer vol gegooid. Was een heerlijke dag en een prachtige rit over bijna 151 km naar de stadscamping, waar er een plek voor me is op Centro Turistico Citta di Bologna.
Ik kom als eerste aan, mag loten voor een plekje en sta vandaag bij Adje en Jo en bij Jan en Alie, gezellig!

We staan wéér op een mooie camping, lekker onder de bomen, het is nog steeds heel warm, dus een beetje schaduw komt goed uit.

We hebben een praatje van Piet over morgen en de komende dagen, dit keer met eigen drankje en zonder hapjes.
Het is weer een gezellig kletsfestijn.

Vanavond een rustig avondje, even de buren langs gelopen, praatje bij Marianne en verder even niets, lekker met me, myself and I!
Schrijven, muziekje en mijn 7e zus én ff kletsen met thuis, Vanja gaat even mijn plantjes bewateren en ik doe het licht vast aan thuis :-) zo grappig vanuit Italië het licht aan te kunnen doen 1300 km verderop en dat dankzij de Wifi lampen van de Action!

Fijne (vrijdag)avond!

Ik zit nog even foto's te kijken. Prachtig weer, wat een uitzichten! Je bent er bijna! Groet, Ron