Nog 1 weekje

Nederland, Gouda

Hallo, hallo, daar ben ik alweer trouwe volgers :-)!!

De camper is nog maar net uitgeruimd en schoongepoetst voor de winterstopstilte en dan mag ik alweer bijna voor mijn eerste verre reis in 3 jaar, wat een vooruitzicht!

De noodbehandeling Malariapillen die ik bijna 3 jaar geleden geregeld had bij de GGD, ligt er nog en zijn net over de datum, maar ik doe het er maar mee. Er wordt aangeraden een noodkuur mee te nemen, maar hoop natuurlijk de pillen niet te hoeven gebruiken!

Mijn tas staat alweer klaar, daar is natuurlijk alweer regelmatig iets ingegaan, als ik tegenkom wat ik niet wil of mag vergeten.

Ik kijk er weer naar uit, heerlijk naar de zon, cultuur uit de Nederlandse periode, prachtige natuur, de orang oetans en neusapen bewonderen, lekker eten en zelfs een paar dagen aan een bounty-strand deze keer.

Hoop jullie weer veel mooie verhalen te kunnen vertellen.
Fijn dat jullie me weer gaan volgen.

Spannend Yvon, weer een echte verre reis! Bij ons begint het ook langzaam weer te kriebelen. Heel veel plezier en ik ben benieuwd naar je verhalen!

Loes 2022-10-18 14:50:26

Heerlijk vooruitzicht Yvonne! Ben benieuwd naar je belevenissen.

Marion 2022-10-18 14:53:35

Hi Yvonne, Maleisië Borneo, je gaat er van genieten, hebben wij enkele jaren geleden gedaan met fox. Mooie cultuur, natuur en lekker eten gewoon zalig. Wij vertrekken helf nov 3weken Thailand, island hopping. Geniet van je reis 😎🕶👙☀️🦥🦧

chrismelis123@me.com 2022-10-18 18:17:44

Ha Yvonne, Ik wens je een mooie reis toe. Ik ben nu al benieuwd naar je verhalen en foto's. Tot dan op Pindat! Groet, Ron

Ron 2022-10-18 19:08:16

Leuk dat jullie me weer gaan volgen!