Dag 18

Indonesië, Kuta

Onze laatste hele dag op dit prachtige eiland Bali. En eindelijk de hele dag zon! Hoe is het mogelijk, geen regen, stralend blauw.
Heerlijk bakken in het zwembad.

Ik ga even naar de dames op het strand om een sarong te kopen, als vliegen komen ze op me af. Ik neem een rug, nek massage voor 20000 rupiahs, wel 80 cent voor 20 minuten, heerlijk, terwijl ik daar zit probeert de rest me vanalles aan te smeren. Ik koop een tweede sarong en onderhandel voor Margreetje een voet, hand manicure in de middag, daarvoor krijg ik 1 gratis teennagel gelakt, met bloemetjes en al :-0

We zijn blij de 4e excursie afgezegd te hebben, we werden vanochtend toch nog gebeld op de kamer, de annulering dus niet verwerkt. We kunnen de laatste dag lekker "kassi an" kunnen doen, vast een beetje oppeppen voor de lange terugreis van morgen.

Later in de middag nog even Kuta in om de laatste souveniers te kopen, lukt vrij snel, we weten wat we willen.
Nog even wat boodschapjes voor morgenmiddag, hoeven we dat niet op het vliegveld te doen.

We willen nog even terug naar het zwembad om de zon in de zee te zien zakken, hebben we nog niet eerder hier meegemaakt natuurlijk.
Er is vanavond blijkbaar een BBQ buffet, wij eten a la card, maar kunnen meegenieten van de dansshow.

@Lilian, ik weet wel waar ik het plaats hoor lief!!

Wil je even naar mijn vorige 2 berichten kijken. Van 28 en 29 mei. Gertjan

Gertjan 2013-05-29 14:07:38

GJ heb mijn antwoord op 28 geplaatst

ivie74 2013-05-29 16:57:50

Heb je nog boodschappen nodig of wat dan ook? Laat het ff weten. Ga vrijdagavond of zaterdagmorgen boodschappen doen. Ik zal Morgenochtend (30 mei) Stedin bellen. Goede terugreis.

Gertjan 2013-05-29 19:32:07

Gertjan ik doe zelf een paar boodschappen en ga in de middag naar Lilian, maar toch bedankt!