Morgen weer op pad

Nederland, Gouda

Maar vandaag eerst nog de verjaardag van moeders vieren, 84 en wat een topper! Op naar de 85.

Margreetje en Kees gaan vandaag al naar hun bungalow in Burgh Haamstede, morgen zien we elkaar na een hééééééle lange (corona)tijd. Wat fijn!
We zitten op 4 km fietsen van elkaar, dus lekker dichtbij.

Campertje weer reisklaar, nieuwe APK, wel met hindernissen, niets bijzonders hoor, maar wat één knipperlicht lampje al niet kan veroorzaken. Het moet oranje zijn, zat een witte in, verwisselen dus, breekt de spiegel, er moet nieuwe erin, ja dat is het risico van het vak, hij heeft de schroevendraaien er verkeerd tussen gezet. Drie dagen later kan ik hem weer ophalen, had al gevraagd of hij hem graag wilde houden ;-) Goed is het nog niet, het wattage van het lampje klopt niet waardoor er een lichtje op mijn dashboard brandt. Gelukkig, gisteren is het verholpen en kan ik veilig op pad. Mijn campertje is met vlag en wimpel goedgekeurd tot de volgende APK.

Morgen nog even mijn kostbaarheden en eten in de koelkast en dan weer lekker op pad. Én het weer lijkt te gaan meezitten, wat een mazzel, maar eerst zien en dan geloven.

Super gezellig geweest bij moeders, ze was echt jarig, dat wilde ik toch echt niet missen!

Tot morgen op minicamping Burgh!

Lekker vooruitzicht. Doe Margreet de groeten. Leuke omgeving ga je heen. Wij gaan morgen na 3 weken teleurstellend weer naar huis. Lieve groet! Ron

Ron 2021-05-28 12:20:26

Veel plezier Yvon 👍👍

Martin 2021-05-28 16:22:08

Lekker bezig Yvon, geniet er maar weer van!

Loes-en-Anton.op.reis 2021-05-28 18:39:39

Super bedankt allemaal!

ivie74 2021-05-28 23:27:23

Veel plezier weer!

Jannie 2021-05-29 13:48:53

Heel veel plezier en groetjes aan Margreet!

Wendy (Plokkaar aangezien je er drie hebt) 2021-05-31 08:52:27

Dank je wel Wendy en ik heb doe de groeten