Dag 1 Vertrek van Schiphol

Nederland, Amsterdam

Met de KLM 871 vliegen we om 13.50 uur in een zo'n 8 uur naar Delhi.

Toch maar proberen een paar uurtjes slaap te pakken, we komen (plaatselijke tijd) om 01.05 uur aan.
Inmiddels al een van onze medereizigers gezien, komt op Schiphol naar ons toe, zij ziet het aan ons label van Sawadee aan de rugzak.

De KLM is perfect, goed eten en drinken wat je maar wilt, tot zelfs een likeurtje bij de koffie.

In Delhi aangekomen, op naar bagageband nummer 10, staat zo aangegeven op het bord, staan we bij 10, wordt het 7, op ze Indiaas haha.

Bij de uitgang staat iemand met het Sawadee bordje, hij is niet onze reisbegeleider blijkt, die is er morgen pas.

We gaan naar ons eerste hotel Suncourt Yatri, in Kharol Bagh.

Wat gedoe over de stadstoer, de kosten die we op kregen en de werkelijke lopen nogal uiteen, we doen het er maar even mee. Ook blijkt het regelen nogal moeilijk te zijn, alhoewel het gewoon op ons lijstje met optionele excursies staat.

Lekker slapen en morgen 09.30 uur ontbijten, dus we kunnen uitslapen.

Welterusten uit New Delhi.

Ha Vonn en Erna, Goed te horen dat jullie een goed reis hebben gehad, 't is toch nog een beetje vreemd dat ik niet met je mee bent, hahaha maar je hebt een goed vervanger. Heb net je whatsapp gelezen, geen idee wanneer jij mijn berichtje kan lezen. Geniet vooral en veel van elkaar. Liefs Margreet