Weer naar huis

Nederland, Gouda

Na bijna 6 weken weer thuis.
Het waren mooie weken, heel veel gezien, meegemaakt, leuke mensen ontmoet en met vrienden en familie genoten.
Maar vooral een hele relaxte reis gehad.
Over het algemeen ook geluk gehad met het weer, regen vooral 's nachts, op een enkele hoosbui na, daar was mijn Zuidwester dan weer goed voor.

Waarschijnlijk was dit het laatste campertripje van dit jaar, tenzij het nog heel mooi weer gaat worden.

4 oktober naar de Kampeer -en Caravanbeurs, dat is vooral nieuwe snufjes bekijken en kwijlen bij de mooiste en vooral duurste nieuwe campers.

Én waar jullie heel nieuwsgierig naar waren, mijn toekomstreizen voor 2024, staan al in pindat, nog heel summier, maar ieg een tipje van de sluier. In maart wordt de eerste reis weer gevuld. Tot dat!!

Ha Yvonne, De tijd is hard gegaan. Leek weer dat ik heb kunnen meelezen. Op naar de volgende! Groet, Ron

Ron 2023-09-23 15:53:23

Weer leuk om je te volgen, ik heb er van genoten. Groetjes Chris

Chris melis 2023-10-03 19:28:02

heb weer genoten van je reizen dank je wel