Dag 5

Indonesië, 56311 Wonosobo

Om 7.00 u vertrekken vanuit het hotel in Bandung , met kleine busjes naar het station, voor onze 6 uur durende reis naar Kroya. We rijden langs de mooiste rijstvelden en door kampongs, waardoor je een klein beetje het leven hier kunt zien. Het is prachtig weer, dus dat worden mooie plaatjes vandaag.

Een belevenis , het hangen uit de trein om foto's te maken. Ik ben natuurlijk de eerste, maar er volgen er meer. Deur open, op de rand staan, kop naar buiten en voet achter de deur, er is over nagedacht ;-).

De lunch krijgen we in de trein, heerlijk nassi met een kippepoot en kroepoep. Cola hebben ze niet, dus de dagelijkse dosis moet nog even wachten.

Margreet heeft last van haar maag, waarschijnlijk iets verkeerds gegeten, er blijken meer van onze groep last te hebben, ik nog!! niet, maar ik zal vast niet gespaard blijven.
Om 13.00 u, een uur eerder dan verwacht stappen we in Kroya over op onze bus, voor het laatste stuk naar het bergdorp WONOSOBO.

Rond 16.00u komen we aan in het hotel, dit maal in koloniale stijl, mooi. Kamers rond de binnentuin. Helaas stort het inmiddels weer uit de hemel. Maar dat mag de pret niet drukken. Vanavond heerlijk satébuffet in de buurt. Vroeg naar bed, morgen wacht ons een druk programma!

wouw klinkt goed lief ....lekkr stoer uit de trein hangen ...voorzichtig doen he en niet te veel show :-)) Liefs Lilian