Dag 17 Delhi

India, Delhi

We kunnen vandaag heerlijk rustig aan doen, beetje uitslapen. koffer inpakken en nog een beetje van het zwembad en de zon genieten.

Rond 14.00 uur vertrek naar het vliegveld van Delhi en maken we het laatste van het indrukwekkende India mee. Hectisch, chaotisch, af en toe vies, maar in totaal fantastisch!!

We willen onderweg iets eten i.p.v. op het vliegveld, Bapam is het er niet mee eens, hij wil z.s.m. van ons af, lijkt het. Wij willen de tijd een beetje leuk doden, we moeten nog heel wat uurtjes zoetbrengen.
Maar wat wij willen gebeurt, alhoewel we in een lelijk, soort lokaal gedropt worden waar niemand zit. Het eten valt reuze mee, gelukkig.

Een uurtje later vertrekken voor het laatste stukje naar Delhi airport, waar we tot
03.00 uur moeten rondhangen, pfff dat wordt een hele zit, het is nu 21.45 uur.
Rond 24.00 uur inchecken en maar proberen een tukkie te doen.
We hebben nog een cola tic, dat zal vast helpen :)
We vinden een lekkere bank en slapen een paar uurtjes met ons hoofd op de rugzak.
Boarden en na een maaltijd, slaappilletje erin en proberen te slapen slapen.

Aardig Nederlands ontbijt, alhoewel weer een omelet haha, had ik nog niet gehad de afgelopen weken, elke dag dus.

Nog even sámen de Telegraaf lezen, het eind van ónze reis komt inzicht, helaas.
Zal afkicken worden! Even niet meer samen :(
Maar ook aan alle goede dingen komt een eind.

WE HEBBEN HET GEWELDIG GEHAD SAMEN IN HET BIJZONDER INDRUKWEKKENDE INDIA!!!!!!!