Voorbereidingen in volle gang, deel 1

Nederland, Gouda

Even voorstellen, mijn nieuwe Chausson Twist V594S, 3 jaar jong. En een naam heeft ze nog niet ;-), dus sugesties zijn welkom!
Bijna met mijn aanwinst op pad, ze is zó mooi!!!
Nu zo houden, niet als ik op pad ga, een boomstronk of een galerij uitsteeksel raken ;-).

Het inruimen heeft even in beslag genomen. Het naar mijn eigen zin inrichten, wat plankjes in de kastjes maken (met behulp van Martijn, die voor het zaagwerk heeft gezorgd) en Ikea, voor wat handige opberg oplossingen, meteen de (oude) inventaris uitzoeken en kijken wat er nu eigenlijk echt in moet.
Het kennismakingsweekend was al een kleine test, maar ik had nog wel iets te doen ;-). Ik ga wel 2 maanden op pad en dat vergt een gedegen voorbereiding, ook qua eten en kleding, iets meer dan voor een week of drie.
Vorige week de zandoverslag bezocht, waar ik de camper kon wegen en het viel reuze mee 2880 kg en hij mag 3300 kg wegen, dus ik kan wel iets meenemen gelukkig :-).
Haal dus toch ook nog maar een extra gasfles, dan heb ik ook daaraan zéker genoeg, wil natuurlijk wel regelmatig mijn omnia gebruiken.

Elk land heeft zijn eigen voorwaarden voor wat je verplicht in de camper moet hebben, dus ook nog naar de FUGO voor een passend lampensetje en een goede sleepkabel. Heb ik beide nog van mijn voormalige personenauto, maar dat is vast niet goed genoeg en ik wil zeker geen bekeuring aan mijn broek.

Een bezoekje aan Grea de kapster zorgt ervoor dat ik er weer even tegen kan met mijn kapsel, ik ga liever niet naar een andere kapper.
Zelfs nog tijd om heerlijk te fietsen, 70 km heen en weer naar Leiden, met een top weertje en goed gezelschap.