Ik blijf nog een dagje

Frankrijk, Verdun

Haal mijn vers bestelde baquette bij de receptie, heerlijk, er gaat toch niets boven echt Frans stokbrood.

Het is nóg droog en ik twijfel, zal ik gaan fietsen, of zal ik niet gaan fietsen.
De regen beantwoord de vraag helaas, niet dus. Het is stil op de camping, behalve de regendruppels, hoor ik alleen de vogels en een verdwaalde eend. Iedereen zit in zijn hok.

Ik ga de kastjes opruimen, uitzoeken en wat over datum is, weg ermee de kliko in. Alles is weer netjes en overzichtelijk. Jullie gaan lachen, ik vind een blik koffiebonen, hoezo koffiebonen, ik heb nog niet eens een koffiemolen. Verkeerd pak gepakt, denk ik. Gelukkig ook nog wel een gemalen pak voor mijn pruttelpotje.
Inmiddels is Coco wel wat kilootjes lichter geworden, de achterkant had ik thuis al ontdaan van het onnodige. Na bijna 4 jaar camperen is wel duidelijk geworden wat er echt mee moet.
Ik wel zeg altijd beter mee verlegen dan om verlegen, maar onnodig is ook niet nodig, :-) snappen jullie het nog?

Verder niet veel te liegen vandaag, lezen, eten, puzzelen en weer eten, daar kom ik verder de dag wel mee door.

Tot morgen, hopen op een wat drogere dag, zoniet verkas ik naar Trier met onderweg nog wat poi's.

Fijne dag verder.

Mijn boek schiet lekker op zo :-), regen, regen en nog eens regen.
Zelf een taco hap gemaakt, maar wel met een dessert wat ik gisteren al op de kaart zag staan bij de brasserie. "Tarte de citron avec glace de cassis", pour emporter, alles kan hier! En het was toch lekker!!
De camping wordt gerund door 2 echtparen, zó vriendelijk, gastvrij en behulpzaam.