Op weg naar huis

Nederland, Zoutelande

Het is droog, maar wel best fris. We ruimen ons boeltje op, Vanja haalt haar auto en als de fietsen erop staan besluiten we te gaan rijden.
Ik voorop en Vanja achter me aan, dat wisselt gedurende de rit van bijna 2 uur.
We stoppen bij de Wouwse Plantage (La Place) voor een heerlijk broodje en een koffie, hebben we dat maar vast binnen.
Het uitruimen van de camper zal wel wat tijd in beslag nemen en dan schiet het eten er bij in :-).

4163 km op de teller in dik 6 weken, campertje heeft het top gedaan en ik ook :-)
Ik heb genoten van alles en iedereen, van sommige meer dan van de ander natuurlijk. Het was een geweldige reis en ook de weken in mijn uppie waren top, de laatste week, een extraatje samen met Vanja!

Ach en ik heb maar meteen de volgende reis geboekt bij de NKC "Balkan, onbekend en ongerept" 22 mei volgend jaar. Wel met een duwtje van Vanja, er was nog maar één plekje vrij, "doe het nou maar, als je het niet doet krijg je spijt", dus zo gezegd zo gedaan. Het staat vast, pandemieën ed daargelaten natuurlijk én niet geheel onbelangrijk, de algehele gezondheid.

Bedankt allemaal dat jullie me hebben gevolgd en zoveel reacties hebben geplaatst, heel leuk!
Tot volgend jaar!! Jullie gaan het weer meemaken.

T was heerlijk om jou te volgen. Mooie reis en foto’s ! Groetjes Chris

Melis Chris 2021-10-01 17:47:27

Het was weer een feestje om je te volgen 😀

Marion 2021-10-01 17:54:04

Je hebt helemaal gelijk! Direct de volgende boeken! Het was leuk om mee te reizen! Goede tussentijd gewenst! En nu ben je er zeker wel! Groet, Ron

Ron 2021-10-01 18:09:16

Mooie reis geweest Yvon! Leuk om mee te lezen en de laatste week was voor mij een feest van herkenning. Al die plaatsen hebben we met de boot ook aangedaan (en deels met de aan boord meegenomen vouwfietsjes). Leuk om jouw ervaringen daar te lezen. Wel thuis en op naar de volgende reis! Fijn zo'n Vanya die je het benodigde zetje geeft! 😁

Loes-en-Anton.op.reis 2021-10-01 18:11:10

Bedankt voor de mooie verhalen en belevenissen Yvon!! Was super om op deze manier mee te genieten!! Op naar je volgende reis!! 😉