Dag 20 Amazone terug naar Lima

Peru, Puerto Maldonado

We hoeven vandaag niet zo heel vroeg op. Ontbijt en daarna de boottocht terug naar Puerto Maldonado, naar de vrouwengevangenis, waar we onze tas ophalen en ons boeltje kunnen herpakken. We genieten onderweg nog even van de magnifieke omgeving. Onze bootsman houdt nog even in voor een kaaiman, die op de kant op ons ligt te wachten.

Ons Peruaans avontuur is bijna voorbij. Vanaf de luchthaven van Puerto Maldonado vliegen we rechtstreeks naar Lima. Alles keurig op tijd deze keer.
Mag een kijkje in de cockpit nemen, wat een knopjes, maakt je toch wel benieuwd waar ze allemaal goed voor zijn.

Straks in Lima het laatste beetje Soles omwisselen, daar kun we thuis nog lekker van uit eten. Ruim de tijd (haha, wel 5 uur) om lekker rond te hangen op het vliegveld van Lima. Beetje rondsnuffelen in de shops, wat eten en een heerlijke koffie bij de Starbucks, waar we ook nog hele leuke bekertjes scoren. Nog even met moeders bellen via WhatsApp, we krijgen gratis WIFI bij de koffie :-), top toch dat dat kan aan de andere kant van de wereld!

Later vanavond vliegen we van hieruit terug naar Amsterdam ingecheckt hebben we al in de vertrekhal.
Op tijd vertrokken uit Lima, eerst het diner en dan lekker proberen te slapen, zou fijn zijn.