Op naar Herbeumont

Nederland, Koningslust

Samen ontbeten en relaxed op pad.
245 km is te doen. Door Luik, ken net ;-), 6 m lengte is het max, om door de stad te mogen rijden en daar val ik net onder, scheelt wat km's.
Helaas loop ik die weer in, mijn afslag 25 is gesloten door wegwerkzaamheden, volgende afslag dan maar, ja, die is dus 17 km verderop en de "deviation" leidt me gewoon via de andere weghelft terug naar de afslag, gelukkig is die aan deze kant wel toegankelijk.
Een half uurtje later dan gepland, kom ik aan op de mooie camperplaats, gelukkig nog voldoende plek. Vanochtend was hij vol. Is zichtbaar op de app van deze organisatie. Mooi hoor "Campingcar-parc".
Ik heb er vorig jaar ook al gebruik van gemaakt, fijn systeem.

Donkere wolken, harde wind, regen én zon wisselen elkaar af, máár ik heb in de zon gezeten, al was het maar een half uur, toch heerlijk!! Maar ook een klusje. Kranen ontluchten gaat niet zonder gedoe. De waterpomp blijft draaien, de aanhouder wint, filter schoongemaakt, vorstbeveiliging, aan-uit, aan-uit en nog een paar keer, lost gelukkig het probleem op. Kan weer water pakken, zonder geluid.

Morgen blijf ik hier en ga ik de omgeving verkennen.

Na het eten naar het dorp gelopen, uitgestorven, het is dan ook zondag. Morgen naar de tourist office, ik zie allemaal fietsknooppunten. Én heuvelopwaarts de burcht, het is mooi hier!

Fijne avond en tot morgen.

Lekker weer "on the road" fijne vakantie, gelukkig ben je een handig meisje en kan je zelf je klusjes klaren. Dikke knufff