Dag 15 Agra

India, Agra

Heerlijk geslapen in onze "nieuwe" kamer. Relaxed opstaan en om 08.30 op weg naar Bharatpur, waar we na de lunch het beroemde vogelreservaat bezoeken.

We kunnen kiezen met de riksha te gaan of zelf te fietsen. Het is erg heet, maar we besluiten toch zelf te gaan fietsen. De fietsen zijn oud, zijn lek, trapper kapot, zadel of stuur scheef, we zoeken de minst slechte uit en gaan op pad.

Het is er prachtig, maar het aantal vogels valt een beetje tegen.
Twee uur fietsen we op een krakkemikkige fiets en dat is wel het max, ik val er nog vanaf zelfs, niks beschadigd, aan de fiets kan het niet meer en ik een klein schaafwondje. Erna kwam niet meer bij van het lachen, ik viel zó mooi haha.
We fietsen samen met Greet en Fried, gezellig!

We vervolgen onze weg naar Agra, waar we in een modern hotel verblijven, Hotel Taj Resorts.

De kruier denkt mijn tas aan het handvat de trap op te kunnen trekken en trekt mijn tas kapot, oplossing direct nabij, morgen wordt hij gerepareerd door de huishoudelijke dienst.

Heerlijk eten op het dakterras met uitzicht op de Taj Mahal.

Vroeg slapen, want om 05.00 uur loopt de wekker voor de zonsopkomst bij de Taj Mahal.

Fijne avond alle volgers tot morgen.