Dag 52 (plus 10 van de heenreis) Naar huis en thuis!!

Nederland, Gouda

Nog op de boot of in de camper blijven wordt het niet, het waait, regent regelmatig en het is lange broeken weer, ik ben in Nederland :-) ;-).
Ach ja, over het weer heb ik niets te klagen gehad natuurlijk, dus zal niet mopperen.
Ik doe lekker lui, tussen de middag pik ik Gj op bij de receptie en rijden we weg.
Goed weer om de camper leeg te ruimen, als ik straks thuis ben, geen peentjes zweten :-).

7 mei weg 7 juli terug, precies 2 maanden onderweg geweest. Waarin ik veel heb mogen ervaren!! Ik heb nieuwe (lieve) mensen mogen leren kennen, op mooie en minder mooie campings gestaan, op locaties wat je eigenlijk geen camping mocht noemen, bijzondere plekken en stadjes bekeken, lekker gegeten én gedronken, ontdekt dat ik slivovitsj heel vies vind, best bruin geworden, heel veel beweging gehad, af en toe een dipje, alléén, met een reisgenoot, of met de groep op pad, maar overal van genoten, meer dan!!
Dat is wel in het heel kort aangegeven wat ik in 62 dagen allemaal heb ondernomen, maar dat hebben jullie allemaal uitgebreid per dag gelezen.

Hoop dat jullie dan ook weer hebben genoten van deze fantastische belevenis!
Leuk dat jullie me weer dagelijks gevolgd hebben én voor jullie leuke en lieve reacties, op- en achter pindat.

Bye bye, tot de volgende keer maar weer!
XX

Welkom terug lieve Yvonne, zin in ons etentje binnenkort!

Wendy van Dijk 2022-07-07 08:46:09

Ha Yvonne, Welkom thuis! Groet, Ron

Ron 2022-07-07 17:21:44

Welkom thuis buurvrouw!! Heb genoten van al je verhalen en belevenissen!! Super leuk om te lezen!!

Wendy (Martin) 2022-07-07 17:22:03

Fijn, heelhuids thuisgekomen! Op naar een nieuw avontuur!

Jannie 2022-07-07 17:22:19

Het zal wel een gevoel van afkicken zijn als je thuis bent. Je hebt zolang in een grote groep geleefd en een programma gevolgd. Wij hebben ons verbaasd dat jij toch elke dag een uitgebreid verslag en mooie foto’s met ons/ velen deelden. We leefden zo met je mee. Top. Voor je het weet en de boel is opgeruimd,heb je weer een heel ander ingevuld leven. Tot gauw. Liefs Frans en Ina