Morgen is het zover!!

Nederland, Gouda

Tas gepakt met een totaal andere garderobe, lange blouses en sjaals, tsja, s'lands eer s'lands wijs.
De visa (door Rosetta geregeld) in mijn paspoort, verklaring van Anderzorg bij me, ook dat moet én een tiet met geld (euro's), of eigenlijk een buidel, want pinnen kan er helaas niet door de sancties van o.a. de USA. Jullie denken vast, waarom Iran? Ja, toch trekt het. Én de verhalen en foto's die ik heb gezien zijn veelbelovend!

Huis aan kant, altijd lekker als ik thuis kom. Werk achter me gelaten. Ik ben er weer klaar voor.
Ik ga genieten van wéér een andere cultuur en naar wat er gezegd wordt, hartelijke bevolking en heerlijk eten.
Jullie gaan het lezen en ik hoop dat jullie het weer leuk vinden een beetje met me mee te reizen via Pindat.

Het klein gedrukte op mijn pin is de reisbeschrijving van Rosetta, foto's zijn van internet.
Gedurende de reis zal ik het met mijn eigen verhaal en foto's aanpassen, natuurlijk zover de WIFI het toelaat en zoniet gaat het met een telefoonkaartje van Iran vast wel lukken.

Het vet gedrukte info over de plaats waar ik verblijf.

این یک سفر عالی xxx خواهد بود

Vanja 2019-09-13 04:26:49

من دلم برایت تنگ شده xxx

ivie74 2019-09-13 11:05:49

Nog 1 nachtje slapen Yvonne,goede reis morgen.