Dag 29 verblijf Gornja Dobrilovina

Montenegro, Mojkovac Municipality

Vandaag is een vrij te besteden dag.
Ik heb geen plannen, dus lekker rustig opstarten. Deze keer mijn beurt om brood te halen en een deel aan Herman en Janny te brengen.

Een klein deel van groep gaat raften en zijn de hele dag onderweg.

De groenteboer komt op de camping, gewoon met een busje, hij heeft superverse groenten en fruit. Eindelijk champignons, die ga ik vanavond heerlijk eten. Terwijl we bij de groenteboer staan kont de camping baas in zijn imkerpak met het rookapparaat, hij gaan de bijenkasten controleren en zriaven ik mogen (op afstand) mee, bijzonder.
De kasten staan in een prachtig bloemenweiland waar ook de vlinders zich thuis voelen.

Peter en Ria vragen mij voor de lunch en we eten een heerlijke eigen gemaakte tonijnsalade. Was weer gezellig.

Na een uurtje onderuit in de zon, gaan we met een groepje naar beneden lopen naar de rivier. Echt de moeite waard, wel een tippel en terug naar boven helemaal.
Prachtig blauw snelstromend water.

Vanmiddag weer een groepsborrel, deze keer onder een soort hutje op de camping, het was weer een gezellige boel en het gaat nog lang door, maar ik ben gaan koken, champignonomelette met heerlijk versgebakken brood door de campingdame.

Straks voetbal kijken bij Jet en Hans voor de camper, maar het is best koud geworden, dus dat ga ik vanavond overslaan, ik loop af en toe wel even voorbij.

Tot morgen voor weer een nieuwe plek

Rectificatie Balkansoap deel 2 Wim en Mia Van wat ik beschreven heb klopt helemaal niets en inmiddels is de ware aard boven komen drijven, zij willen altijd op de voorgrond, weten het altijd beter, slijmen met de leiding, zitten altijd als eerste in de bus, hebben altijd alles en ga zo maar door"
Dit doe ik natuurlijk niet bij iedereen, maar na 30 dagen samen komen er natuurlijk diverse eigenschappen boven drijven en anderen worden wat losser, je praat wat meer en vaker met elkaar, maar deze wilde ik jullie niet onthouden :-).