Omgeving verkennen

Nederland, Camping Hoogduin

En wéér stralend blauw, het kan niet op!
Wel hééééél koud geweest vannacht, een graad of 3.

Lekker rustig aan opstarten, warme douche en op knooppuntenpad. Knokke gaat het niet worden vandaag, het is niet meer of minder dan een badplaats, ik ga een mooie tocht hier in de buurt maken.

Tot later.

"Door de polders van Oostburg", zo heet de route van bijna 34 km, die ik vandaag heb gefietst.
Ik rijd door Oostburg, Scherpbier, Maaldijk, een enorm luxe golfcomplex, Nieuwvliet en als laatste Cadzand Bad met supermooie appartementen.

Ook het vlakke van Nederland is weer mooi, met de molens, boerderijen, uitgestrekte weilanden en de koeien, mijn kikkerlandje.

Ik doe wel lang over zo'n tocht, is 2 uur fietsen, maar voor mij wel dik 5.
Beginnen met cappuccino bij de molen, met een heerlijke bonbons, foto maken, stukje verder weer een foto, kringloop(zooi)winkel bekijken in een bijzondere toren, foto, stukje verder, lekker lunchen met een Vedet biertje en overheerlijke garnalen kroketjes, stukje verderop nog een foto, trui en T-shirt gekocht bij een leuk winkeltje en weer door, jullie snappen het, zo duurt bij mij 2 uur zeker wel 5 uur, maar het was mooi, leuk en lekker :-).
Nog heerlijk van de zon kunnen genieten bij mijn campertje.
De zon is bijna weg achter de bomen en het gaat daardoor alweer flink afkoelen, dat wordt een trui extra.

De zon lijkt mooi onder te gaan, pak mijn slippers en fotocamera en steek over naar het strandpad, waar de konijntjes vrolijk huppelen, ze zijn blijkbaar mensen gewend en blijven gewoon zitten. Zelfs een hond schrikt ze niet af.
Het is prachtig op het strand en meer mensen hebben bedacht de zonsondergang te gaan bekijken, al dan niet met een glaasje of flesje. Dat deden wij ook op Texel, maar in mijn uppie, nee, misschien volgende week.

Mijn voetjes de zee laten voelen, lekker pootje baden in het warme water, het het zand is wel heel koud. En dat alles op misschien 100 meter van mijn huisje op wielen.

Ik heb weer genoten vandaag, morgen weer een dag.

Fijne avond allemaal.

Weer genoten van fietsen en pootje baden,top Yvonne.🤫en mooie foto’s.

Lenie 2021-09-21 21:01:24

Je boft nog steeds met het weer! Wat een heerlijkheid. Ik ben net terug van mijn koopavond. Lekker gezongen! Wat wordt de dag van morgen eigelijk? Maar ja, je bent er al! Lieve groet Ron