Ik ben er bijna

Frankrijk, Louviers

Mijn nieuwe plekje is gereserveerd, dus geen haast.

300 km naar Doornik, België, in de buurt van Lille.

Het schiet op vandaag praktisch alleen snelweg op een paar aansluitingswegen binnendoor na.
Natuurlijk eerst de gewoonlijk reisdagstops, boodschappen, tanken en een rust/plaspauze.
Al met al ben ik tussen de middag op de camperplaats en wat voor één, heel mooi aangelegd, ieder zijn eigen stukje, met oprit, gras en heggen. Én heel rustig, de paarden lopen in de wei om de camperplaats heen.
Jammer genoeg zit het weer, weer niet mee, het is bewolkt mét af en toe zon, maar het stormt, waardoor je, als de zon er niet is, niet buiten kunt zitten helaas. En Coco wiegt lekker mee in de wind, wat zal ik lekker slapen vannacht.
Maar goed de temperatuur is redelijk én het is droog, laat ik niet mopperen ;-).

De overgebleven pizza van eergisteren opgewarmd in de omnia, super! Het was nog heel lekker.

Doe nog een rondje camperplaats, een paar foto's maken voor het nageslacht :-) :-).

Of ik morgen nog blijf zie ik morgenvroeg wel, als het fietsweer is wel, Doornik is het waard heb ik gelezen.