Dag 16

Nederland, Schiphol

Het eerste deel van de terugvlucht is voorspoedig gegaan, genieten van een mooie zonsopkomst boven Abu Dhabi.
We hebben een plekje gevonden om even met de beentjes ophoog te gaan. Hebben nog ruim 2 uur de tijd voor het boarden.
De winkeltjes laten we links liggen, veel te duur.

Op tijd vertrokken en nu nog iets van 6,5 uur naar Amsterdam.
Moe, heel moe, maar na even een dutje, iets eten en wat koffie, gaat het weer een stuk beter.
Geen vliegtuigeten voor ons deze keer, om 9 u chicken of lamscurry, brrr, ik vraag om een broodje, beterrr.

Rond 2 uur zijn we weer terug in Nederland, na een lange, hele lange reis van bijna 34 uur geland, meteen even appen dat we weer veilig op de grond staan.
Vanja en Kees staan al op ons te wachten, ik kan niet wachten :-).
Voordat we door de douane zijn duurt even (extra controles), ruim een half uur later zijn we pas bij bagageband nummer 15, had Vanja al uitgezocht :-). Ik zie Vanja direct, ze staat voor het raam, heerlijk, even de handjes tegen het glas.
Koffers, of eigenlijk tassen, komen er snel aan en zeggen we al onze leuke (op 1 na) reisgenoten gedag en snel de deur door. Ook weer eerlijk terug te zijn!!
We gaan ieder ons weegs na een geweldige vakantie samen!

43 km naar Gouda.

35892 km gevlogen Amsterdam-Johannesburg vv
2365 km in de bus in Zuid Afrika
85 km Gouda-Schiphol vv
In totaal zo'n slordige 38000 km afgelegd in 16 dagen.

Lieve volgers, heerlijk geslapen, de tas is uitgepakt, was op een hoop.
De souvenirs op tafel en natuurlijk de vele foto's, herinneren aan een prachtige reis samen met Margreet.

Bedankt dat jullie mijn reis samen met Margreetje weer hebben gevolgd en mijn verhalen hebben gelezen en natuurlijk ook voor jullie fijne en lieve reacties, ik heb ze net nog even doorgelezen, in ZA was dat wat lastiger, omdat ik de reacties alléén via de mail kon lezen en niet op de app.

De komende week zal ik nog wat Benverhaaltjes erbij zetten, dus volg me nog heel even ;-).

De volgende reis alweer in het verschiet, in oktober naar Peru met Vanja, ik ben een gezegend mens, ik weet het :-).

x Yvonne, tot in oktober aanstaande.

Van harte gefeliciteerd met je zoon! xxx

je broertje 2017-05-01 19:19:26

Welkom thuis,is nog een klein stukkie Yvonne,de groeten en een veilige landing.Lenie........

Lenie 2017-05-02 05:35:51

Hoi van harte gefeliciteerd met Martijn xxx

Marion 2017-05-02 08:18:48

Genoten van je verhalen. Super leuk om mee te reizen op afstand.