Visite

Nederland, Ulvenhout

Voor mij is het vandaag moederdag, Martijn komt een dagje langs op de motor, fijn.

Wakker geworden met een strak blauwe lucht, snel uit de veren, boeltje op orde en de luifel weer uit en stevig vast gezet. Vind het wat aangekleder en gezelliger, dan zo met de kale bus.

Vanmiddag zijn Frans en Ina er ook, ze zijn al op pad, maar het is natuurlijk wel een ritje uit Heerhugowaard.

Heerlijk in de zon van mijn ontbijtje genoten en met €0,50 op pad naar de douche. Het heeft nog meer voordelen dat het hier zo rustig is, geen keu voor het douchehok.

Inmiddels verschijnen er wat wolken, wij gaan straks aan de wandel in het Ulvenhoutse bos en misschien een terrasje pakken.

Martijn opgewacht bij de poort, hij had zijn route gedeeld, dus wist ik dat hij er bijna was, hij stond ergens stil zag ik, bleek bij het tankstation, waar hij ruzie had met de pinautomaat, echt iets voor hem.
Naar het dorp gelopen en toch maar eerst iets gegeten voordat we het bos ingingen.
"De uitdaging" een restaurant waar mensen met het down syndroom werken, met een fijn terras en lekker eten, waar we héééééél lang op moesten wachten, ze waren ons vergeten, maar dan wel drie keer :-) gelukkig was het eten top en het zonnetje heerlijk.
Samen al kletsend door het bos gewandeld, tenminste ik wel, Martijn over slootjes gesprongen, over takken geklauterd, lekker bezig dus net zoals vroeger.

Terug op de camping zijn Ina en Frans gearriveerd en druk bezig met het opzetten van de voortent. Ina vertelde dat ze mijn camper niet konden vinden, er stond een motor naast, ja die heeft Yvonne niet, er staat een rode fiets, die heeft Yvonne ook niet, maar ja, onze plek is wel 86, het moet toch haar camper zijn. Tuurlijk, motor van Martijn, rode fiets, mijn nieuwe Stella fiets.
Meteen staat de thee voor ons klaar, leuk dat ze ook Martijn even zien.

Martijn weer op huis aan en ik bijkletsen bij Frans en Ina, we hebben elkaar zolang niet gezien, maar dat halen we de twee komende dagen zeker in.

Even met thuis gebeld, nu lekker een bakkie koffie, mail lezen, boek lezen en heerlijk liggen in mijn camperbed.

Tot morgen, wij gaan met zijn drietjes fietsen.

Leuke dag, en wat een leuke foto met Martijn!!

Margreet 2021-05-12 20:36:40

Leuke foto’s Yvonne ook met Martijn,gezellig dat hij met jou gewandeld en slootje gesprongen heeft.wens je morgen en Vrijdag nog mooie dagen in Ulvenhout....

Lenie 2021-05-12 20:38:51

Ah leuk die foto van jullie twee

Fleur 2021-05-12 21:15:58

Ja, wat een fijne dag, samen met mijn kind :-)