Op zoek naar leuke plekjes

Nederland, Gouda

Lang genoeg thuis geweest :-), ik ga er volgende week weer op uit.
Een week of 3 naar de westkust van Frankrijk.
Een NKC route gekregen van Ria en Peter, die ik zelf een beetje heb aangepast.
Er is genoeg te ontdekken en ook te vinden op internet.

Deze keer iets meer op de bonnefooi, kijken hoe me dat gaat bevallen, dat gaat ervan afhangen hoe druk het nog is! Ik hoop dat het wdb mee gaat vallen.
Ik ga beginnen in Temse (of all places) in België, ten zuidwesten van Antwerpen, aan de Schelde.

Margreetje kwam met het voorstel om daar een fietstocht te gaan maken en dat was voor mij meteen de beslissing om naar Frankrijk te gaan (ben ik al in de goede richting). Ik twijfelde nl nog over mijn bestemming, Frankrijk, Duitsland of Denemarken. Zij gaan in Temse een nachtje in een B&B, ik hoop op de camperplaats terecht te kunnen. Wat een leuk begin van mijn volgende ontdekkingstocht!

Ik heb er weer zin in :-)!! Heerlijk in COCO, want zo heet mijn Chausson camperbus inmiddels. Coco betekent cocon en dat is mijn camper zeker voor mij geworden. De stickers ga ik nog ontwerpen, want die komen er wel op natuurlijk.

Ik hoop natuurlijk dat jullie me weer volgen :-). Tot over een week in Temse.