Code geel

Nederland, Zoutelande

Of gaat het meevallen met de zuid-westerstorm? Ieg regende het zelfs in mijn wc, snel het dakluik dicht gedaan.
Het binnen drooghouden is toch wel fijn.

We kijken een beetje foto's in bed en wachten tot het ergste voorbij is. In de loop van de dag wordt het vast nog beter.

Goed dat we de tafel en stoelen nog binnen heb gezet gisterenavond.

In de loop van de dag wordt het idd droger, wel met veel wind, maar dat is prima.
We hebben weer een puzzel gemaakt en zijn daarna aan de wandel gegaan. Het strand was prachtig, de zon laat zich af en toe voorzichtig zien, door de nog steeds, erg donkere wolken. Doorgelopen naar Zoutelande dorp, wat winkeltjes bekeken en via de Jumbo terug.
Ook een prima relaxed dagje zo.

Vandaag niet meer gefietst, maar op het kaartje, roze gearceerd, zijn de paden die we allemaal hebben gefietst, zo'n dikke 200 km. Niet mis toch :-), nog een beetje gewandeld, beweging genoeg gehad de afgelopen week.

Morgen weer op huis aan, voor mij na 6 weken, zal wel even wennen worden, weer binnen, lange broek, waarschijnlijk de kachel aan, ach ja het kan niet altijd feest zijn.

Ik sluit morgen mijn verhaal af, tot dan.

Ha meiden! Jeetje, alle knooppunten heb je daar wel gehad! Lekker bezig geweest! Vandaag weer naar huis, mooie tijd geweest. Snel weer de volgende route plannen! Naar huis! Maar je bent er (eigenlijk) al! Succes en tot ziens! Ik heb meegenoten van de reis! Groet, Ron

Ron 2021-09-30 07:41:24

wat een prachtige verhalen schrijf jij ik heb er van genoten het was net of ik ook op vakantie was en geniet ook weer van je huis groet thijs