Dag 29 Vrije dag in Louro

Spanje, Muros

Helaas kwam de regen weer met bakken uit de hemel vannacht en voor vandaag is er niet veel beters voorspeld.
Jammer, nu we pal aan het strand staan, we er niet van kunnen genieten.
Dan maar een beetje orde in de camperchaos, mijn boek uitlezen en als het droog is en hier en daar een beetje kletsen, ook prima voor een dag.
Potje kaarten bij Carien en Annette zorgt voor wat afleiding, de regen houdt maar niet op. Stortbui op stortbui, de camping staat blank. Het is koud en alles wordt vochtig. En dat terwijl het bij jullie zo mooi weer is. Ik stuur de regen door :-).
En eindelijk werd het droog, zelfs de zon verscheen. Heerlijk over het strand gelopen.

Vanavond genieten we van het Menu del Dia in het restaurant van de camping, dat zal wel weer een kippenhok worden.
Het eten was heerlijk, tapas hapjes vooraf, kip met groenten én cheesecake toe, nou dan maak je me helemaal blij. Het was weer heel gezellig en gelukkig wat minder lawaaierig.
Lekker slapen, mijn boek is uit, morgen weer een nieuwe (reis)dag.

Truste.

Ha Yvonne, Zo de foto's te zien was het een zeer flinke bui. Jammer, maar het weer laat zich niet sturen. Mooie dag dan morgen maar weer. Groet, Ron

Ron 2023-06-18 22:20:08

Hallo Yvonne, De regen is aangekomen, maar het was de moeite niet 😂😎 Geniet nog van je vakantie Groetjes